Saturday 17 May 2008



العصب الحائر

هههههههههههههههههههههههه

النهاردة كان يوم حلو اوى فى اوله

طبعا كان ورايا امتحان البرمجة تخلفات طبعا وكان الساعة 10

المهم نازل على 10 الا خمسة كدة

ادور مالقتش مفتاح وفضلت ادور وشبكة موبينيل النهاردة واقفة طول اليوم ومش عارف اتصل بحد

روحت مخبط على العريس اللى جمبى وصحيتة وقلتله ورايا امتحان ولازم انزل
ههههههههههههههههههههه

كنت مكسوف اوى بس ضحكت موووووووووووووووت

هههههههههههههههههههههههههههه

المهم روحت وحليت كويس الحمد لله

لية بقى انا مسمى البوست بالاسم دة

دة اسم عصب فى المعدة والقلب والقصبة الهوائية

المهم بقى هحكيلكم اية اللى حصل النهاردة

الحمد لله ربنا كتبلى عمر جديد وكنت هموت

بطنى وجعتنى بطريقة اول مرة تجيلى (هى وجعانى بقالها كتير )بس المرة دى جامد اوى


المهم كنت بموت فى البيت

امى جت خادتنى على الدكتور وبعد الكشف الدكتور قالى اية

قالى انت معندكش حاجة حرام عليك نفسك

انت متوتر جدا ومعدتك عصبية بطريقة غريبة

قالى العصب الحائر عصبى اوى وانت كدة هتتعب نفسك

وقالى امراض ممكن تجيلى من الحكاية دى

قرحة فى المعدة والشريان التاجى وانى مقدرش اخد نفسى وحاجات كتير

وقعد يتكلم معايا وقالى حاول تهدى نفسك ومتفكرش فى المواضيع كتير وشيل من على دماغك

وكان مستغرب بيقولى انت لسة صغير ازاى متوتر كدة

وادانى حقنة كبيرررررررررررررررررة اوى

ههههههههههههههههههههههههه

بس ايدة خفيفة

وادانى الدواء بقى وقالى اهدى شوية يا حمادة وقعد يهزر

وبجد انا هحاول ان شاء الله اهدى شوية

واشيل من على دماغى اى حاجة هتعصبنى

يلا بقى عاوز السلامات تغطينى

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه




13 comments:

Kun abomesalm said...

الف سلامة يا حج عمر

هههههههههههههههههههههه


ربنا يخليلك عصبك الحائر يارب

وانت فعلا دايما بشوفك عصبى على اى سبب تافه بس حاول تهدى نفسك انت لسة صغير زى ما لدكتور قالك

سلاااامى يا حبى

ahmedsaeed said...

الف سلامة عليك يا صاحبى
ليه كدة مع انك انت اللى بتقولى هدى اعصابك
على العموم انا فرحانلك علشان الامتحان النهاردة
ياحج كان سهل زى ما بتقول ربنا معاك
وهدى اعصابك شويه
مع السلامة يا حج

THE GUNNERS said...

الف مليون سلامه ؟
بس ايه المرض الى اول مره اشوفه فى حياتى ده
حتى غريب كمان فى امرضك
مش مهم
وشيل من دماغك زى ما الدكتور قالك

ده مافيش حاجه فى الدنيا تستاهل وسيبها على الله وكل الى انت عاوزه هايتحل انشاء الله

الحمد لله انك حليت كويس فى الامتحان ويارب يكون التصحيح كويس زى الامتحان ياااااااااااارب


والف سلامه .....

بنت من زحل A girl from Saturn said...

ههههههههههههههههههه
ده انت حكايتك حكاية
يا بنى كبر دماغك مفيش حاجة مستاهلة
انت عامل زيى كل حاجة على اعصابى وبتبجى على دماغى فى الآخر
هههههههههههههه
ارمى ورا ظهرك مفيش حاجة مستهلة
ده انت حتى فيدو ديدو ولا ناوى تغير اكتئاب
ومبروك إنك عرفت تحل كويس عقبال الفينال بإذن الله
والف الف سلامة يا جميل
إن شاء الله اللى يكرهك يارب
سلاااااااااااااام

Unknown said...

والله حرام ايه دة يا ابنى هتموت علشان شويه قلق و حاجات كدة ما تستاهلش يا ابنى هو الانسان ايه غير انه يخلى باله من نفسه وشويه حاجات كدة فوق بعضيها ههههههههههههههههههه شد شويه و ربنا يكرمك فى باقى الامتحانات الف سلامه على عصبك الحائر ويا رب يهدى شويه بقى وما يفضلش حائر كدة على طول
سلالالالالام يا جميل

Ahmed Fahmy said...

الف سلامة عليك يا عمر
ارمي الدنيا ورا ضهرك مفيش حاجة مستاهلة و الله و في الاخر كله بيعدي
طنش اي حاجة تزعلك و اقلبها
خلي بالك من العصب الحائر دة بقي و راعيه كويس
ههههههههههههه

marmar said...

الف سلامه عليك يا احمد

واسمع كلام صحابك واولهم انا واررمى كل حاجه ورا ظهرك
وخلى بالك من نفسك اهم من اى حاجه تانيه
وصحتك بالدنيا

سلاااااام

ahmedomar said...

مسلم حبيبى

ربنا يخليك يارب

وان شاء الله هتلاقينى بااارد جدا

شكرا يا حج

ابو سعيد

ربنا يخليك ياباشا

وفعلا لازم تهدى اعصابك بس انا طبيعتى كدة وهتغير

والحمد لله الامتحان كان زى الفل

ahmedomar said...

الله يسلمك يابو نجيب

والله الدكتور هوة اللى قالى كدة

وانا ان شاء الله هحاول اهدى شوية بس انت عارف الضغط العصبى عليا قد اية

ربنا يستر

نور الجميلة ربنا يخليكى يارب

انا فعلا فيدو ديدو

بس اكيد لازم هزعل ولا اية عمر الدنيا ما بتبقى فرح على طول ولا حزن على طول

واللى ربنا عاوزه هيكون

ميرسى على سؤالك

ahmedomar said...

سمير باشا اول مرة يدخل البلوج بتاعى

هوة قالى انه هاجر عالم البلوجرز بس لما عرف انى تعبان رد

ميرسى يابو سمرة يا سكرة على سؤالك


ابو فهمى الجامد ربنا يخليك يارب وشكرا على السؤال

وان شاء الله هخلى بالى من الحائر بتاعى

ahmedomar said...

مرمر العسل

ميرسى على سؤالك

وانا ان شاء الله ههدى شوية علشان مموتش

ولو ان الواحد لو مات هيستريح

وصحتى بالدنيا

بس الدنيا خربانة

ميرسى على سؤالك



ميرسى ليكم كلكم

وبحبكم كلكم

وعلى فكرة الكلية دى انا كنت كارهها

بس عرفت فيها ناس بجد الواحد كان يخسر لو معرفهومش

تحياتى للجميع

Che Ahmad said...

عمر

بعد الشر عليك من كل حاجة وحشة يا جميل

وبعدين ليه تحرق دمك وتتعصب مفيش يا راجل حاجة تستاهل ولا انت شكلك عايز كورس " كيف تكون ابرد من لوح التلج " انا ممكن اديهولك بس علشان انت صاحبي وتهمني مصلحتك انصحك تاخده عند فهمي لا تقولي ولا حائر ولاجائر ولا هتحس بعد كدا اصلا

الف سلامة يا جميل
تشي أحمد

بنت من زحل A girl from Saturn said...

هو يبقى فى حزن بس شوية صغيرين خالص
خلى الفرح اكتر
انا بس لو كنت من بلدك
كنت ظبطتك كنت هاجيبلك 2 كيلو قشر برتقال على 1.50 قشر موز وكنت هاسيبك تأكلهم لوحدك يا عم
شفت انا كريمة قد إيه
والف الف سلامة عليك يا جميل