Saturday 7 June 2008

الوداع


النهاردة كان اخر يوم فى الامتحانات

على قد ما كنت مبسوط انى خلصت

وقلقان على النتيجة

على قد زعلى انى مش هشوف اصحابى تانى

بجد لحظة وحشة لحظة الفراق والوداع دى

فضلت انى اخرج بدرى من الامتحان وامشى على طول

مكنتش هقدر اسلم عليهم واحد واحد

فضلت انى امشى على طول علشان يفضلوا كلهم فى بالى دايما

بجد كليتنا دى الميزة الوحيدة انى عرفت فيها ناس بحبهم اوى

وهما بيحبونى زى مانا بحبهم

ربنا ما يكتب علينا الفراق ابدا

ويارب النتيجة تطلع حلوة

ولكل حبايبى انا اللى هجيبلكم النتيجة مدام انتوا مش موجودين فى الزقازيق

وان شاء الله هتطلع حلوة

مبسوط وزعلان

احساس متناقض جدا

6 comments:

Hérika said...

olá =)

achei o máximo o seu blog apesar de não entender nada foi apenas por essa forma de escrever que eu gostei , talvez você nao entenda nada do que eu esteja falando ou você use o tradutor mas resolvi comentar assim mesmo :)

beijos

marmar said...

بجد يا احمد كانت حاجه صعبه اوى

وكنت ناويه امشى بس برده مقدرتش اعمل كده

وبجد فى ناس بالرغم من انهم مش صحابى اوى بس كانوا صعبانين عليا اوى وهما ماشين

وفى ناس بجد كنت بسلم عليهم وانا بعيط لانى دول بحبهم من قلبى بجد مع اننا هنشوف بعض فى الاجازة لاننا كلنا بلدنا قريبه من بعض وبالرغم من كده صحبتى الانتيم مسلمتش عليها غير وهى نازله عملتلها باى بس

عالعموم ان شاء الله نتجمع كلنا تانى على خير

بنت من زحل A girl from Saturn said...

الحمد لله انك بتودعهم على خير وإن شاء الله تشوفهم على خير
والأيام بتعدى هوا مش هتلحق تاخد الاجازة وإلا وتلاقى الدراسة بدأت وتشوفهم تانى
بس تبقى اتصل بيهم بقى كده وعرفهم انهم فى بالك
وربنا يوفقك يا جميل إن شاء الله ونسمع عنكم كل خير

En.RaMy said...

إن شاء الله يا ابو عمر ربنا يديك عمر كده وتشوفهم علي خير إن شاء الله
وانت كمان ع فكرة هتوحش اصحابك زي ما هما هيوحشوك بالظبط
وانت وشطارتك بقي يا عم إسأل عليهم بس

سلام

Ahmed Fahmy said...

كان يوم صعب الحقيقة بس سلمت علي كل الناس و ماسبتش
تصدق ماسلمتش عليك يا عمر
هههههههههههههه
سلام

ahmedsaeed said...

ما تفكرنيش
والله يا عمر انا برغم انى كاره ناس كتير فى الكليه وانا مبنافقش حد بس فى ناس انا بحبهم اوى وجدعان معايا فى مواضيع كتير
معلش باذن الله اشوفك واشوفهم على خير
وبعدين انا وانت مش بعيد وهجيلك قريب
سلامــــــــــــ
ahmed s3eed